HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic

2010.09.02. 16:42 sparkie

 Egy hatalmas orrú muskétás iszogat nyugodtan Milánó legluxusabb éttermében, amikor megérkezik egy feltűnően mélynövésű, kreol bőrű fiatal…

 

Robinho: - Szia Zlatan!

Zlatan: - A Zlatan nevet levédettem, hívjál Ibrának.

Robinho:  - Jól van, jól van, mi újság?

Zlatan: - Nem igazán szeretek olvasni.

Robinho: - Én nem is tudok!

Zlatan: - Hát azt gondoltam. Ti nyomorult brazilok előbb tanultok meg dekázni, mint számolni.

Robinho: - Jaj, milyen morci vagy! Te sem jártál gimnáziumba!

Zlatan: - Nem, mert dokkmunkásként dolgoztam, bazmeg. Meg az edzőm is azt mondta, hogy tök fölösleges.

Robinho: - Apukám neked aranyéleted volt! Mi suliba csak füvet venni jártunk. Meg oda bújtunk ha lövöldözés volt a környéken.

Zlatan: - Én meg tudom védeni magam. Fekete övem van taekwandoból.

Robinho: - Áh minek, pénzzel meglehet bármit oldani. Anyámat is így mentettem meg az emberrablóktól.

Zlatan: - Na, a pénzt én is szeretem.

Közben elhalad melletük egy pincer…

Robinho: - Hé, pingvinember…

Zlatan: - Pincér baszki.

Robinho mit sem zavarva lobogtat egy köteg pénzt a pincer felé…

Robinho: - Hahóóóóó!!! – üvölti torkaszadtából.

Pincér: - Bocsánat uram, de épp venném fel a rendelést a másik asztalnál.

Robinho: - Micsoda?! Tudja kik vagyunk mi?

Pincér: - Hát, ön például a világ egyik legtúlértékeltebb játékosa, aki többet keres, mint ameddig eltudna számolni. A másik – köhömm – úriember pedig egy szimpla zsoldos, akinek teljesen mindegy, hogy hol és miért játszik, csak fizessenek érte.

Zlatan felpattan és pörgőrugással leteríti a pincért, Robinho pedig az ingzsebébe csúsztatja az előbb lobogtatott pénzösszeget.

Robinho: - Normális vagy, ember? Épp most akartam megkérni, hogy vigyen el minket a legjobb bordélyházba. Tudom, hogy te is szereted!

Zlatan: - Gyerekem és feleségem van.

Robinho: - Na és, nekem is!

Zlatan: - Nem úgy volt, hogy téged már bevittek nő Ellen elkövetett erőszakos cselekményért?

Robinho: - Hát, ha kocsi után kötést, majd csoportos gangbanget Jo-val és Elanoval annak veszed, akkor igen. De tudod! Pénz mindent megold! Amúgy meg, téged ezért basztak ki a svéd válogatottból annak idején.

Zlatan: - Mi csak night klubban voltunk…

Robinho: - Na jó baszki, de EB selejtező előestéjén?!

Zlatan: - Nekem senki se mondja meg mit csináljak.

Robinho: - Jó hát, én is mindig ezt mondom, mikor ilyenekre kérnek, hogy:

“Te, kreol srác, nyomjad már a fekvőket!” meg  “Ha nem edzel rendesen, mész vissza Brazíliába!”

Zlatan: - Vissza is küldtek, nem?

Robinho: - Vissza hát. De ott legalább nem kell edzeni.

Zlatan: - Miért ilyen lusta fasz, minden favella lakó?

Robinho: - Jaaaaj, mit szövegelsz? Még alig vagy huszonhét, de már megfordultál mind a három nagy olasz csapatban! És még csak Christian Vierinek sem hívnak! Nem beszélve arról, mikor csúnyán cserben hagytad a Juventust, a Serie B-be sorolásuk után…

Zlatan: - Azt csak a menedzserem fújta fel…

Robinho: - A menedzsered, aki pont véletlenül Balotelli menedzsere is…

Zlatan: - És? Balo jó gyerek, csak kevesebb Dennis Rodman videót kéne néznie.

Robinho: - Jó, hát én is nagyon vártam már, hogy vele játszhassak a City-ben, csak azt mondta az edző, hogy ennyi pénzhajhász, lusta féreggel előbb kapunk nemi betegséget, mint bajnoki serleget.

Zlatan: - Nekem mindegy. Itt is nyerünk majd valamit, keresünk csomó lóvét, aztán megyek majd Angliába. Az Arsenallal amúgy is régóta szimpatizálok. Klassz kis csapat, mindenféle tradíció és szokások nélkül. És még angolul sem kell megtanulnom.

Robinho: - Hú, ez elég jól hangzik, mehetek majd veled?

Zlatan: - Azt csinálsz amit akarsz.

Robinho: - Ugye tudod, hogy holnap edzés?

Zlatan: - És?

Robinho: - Csak mert most hívott a Balo, hogy itt van a városban, és tud egy geci jó night clubbot. 

1 komment

Címkék: milan robinho mario hadsereg ac ibrahimovic zsoldos balotelli zlatan

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr482267078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása