HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

In-Kal Security

2010.08.17. 17:31 sparkie

 Az In-Kal Security álláshirdetést adott fel a Sziget Fesztivál idejére vonatkozóan. A cég telephelyén kígyózó sorok állnak…

 

In-Kalos: - Jó napot kivánok, kérem üljön le.

Biztonságiőr1: - Inkább állnék főnök, ahhoz szoktam.

In-Kalos: - És még is hol szokott hozzá az álláshoz?

B1: - Hát szülőfalumban Biharmágnesen, a cigányok ellopták a behajtani tilos táblának az oszlopát és…

IK: - Ne is folytassa, értem. Iskolai végzettsége?

A leendő biztonsági habozik, majd halkan kinyögi.

B1: - Fakitermelői Főtechnikum.

Az In-Kalos munkaadó komoran rázza a fejét.

IK: - Nem lesz ez így jó.

B1: - Jó, hazudtam, még az általánost sem fejeztem be…

IK: - Na, ez így már is jobban tetszik, fel van véve! Következő!

Besétál az előzőhöz megszólalásig hasonlító férfi.

Biztonsági2: - CSÓ-KO-LOOOM!

IK: - Felvettük, következő!

A következő férfi ismét nagyon hasonlít az előzőekre, csak – ha ez fizikailag lehetséges – még kevesebb haja van, mint a többinek.

Biztonsági3: - Adjon Isten erőt, egészséget.

IK: - Azt. Hány eves?

A bulldogszerű emeberszabású nagy erőfeszítéssel számolgatja a husáng méretű ujjait…

IK: - Jó, jó, tök mindegy, majd az igazolványából kiderül. Foglalkozása?

B3: - Újpest szurkoló vagyok.

IK: - Szép karrier. És milyen beosztásban?

B3: - Fejtörő kos.

IK: - Kifejtené kérem ezt a munkakört bővebben.

B3: - Az én fejemmel verjük a kerítést, ha gólt lövünk.

IK: - Ennyi?

B3: - Hát, meg utálom a buzi zsidókat meg a köcsög cigányokat. A homokosokat meg úgy igazán.

IK: - Érdekelné önt egy vezető állás az In-Kal Securitynél?

A hatalmas kopasz állat könnyekben tör ki…

B3: - Hát hogy ne érdekelne? Hosszú évek óta megrugdosok mindenkit a Dohány utcai zsinagóga környékén, napi háromszor ütöm le magam valami nehéz tárggyal, a fejemet pedig egyenesen berakom a turmixgépbe, csak, hogy ilyen áramvonalas legyen. Erre a munkára születtem!

IK: - Szerintem is. Később értesítjük, valószínűleg a Cökxpon Sátornál fog fontos feladatokat kapni.

A behemoth kimegy, a helyére ismét egy nagyon hasonló, de zöld színű és mosolygós emberszerű lény jön be.

IK: - Üljön le. Neve?

Biztonsági4: - Shrek.

IK: - Nem ismerem én magát?

Shrek: - Ááá, nem hiszem, magányosan éldegélek a mocsaramnál. Nem igazán találkozom emberekkel…

IK: - Akkor ezt az állást tökéletesen Önre szabták! Mit szeretne tudni?

Shrek: - Hát hogy még is hogyan készüljek fel erre a feladatra?

IK: - Csupán pár apróságra kell figyelni. Ha lehet, napi rendszerességgel pusztítsa az agysejtjeit. Ehhez tökéletes megoldás a gyakori kokainfogyasztás, a koponya sokszori megrepesztése illetve a Viva Comet Gála élő adásának végignézése. Az utóbbit azonban csak akkor ajánlom, ha magasabbra is akar majd egyszer jutni.

Shrek: - Sokat kell majd emberekkel találkoznom?

IK: - Igen, de ez még nem baj! Mivel Ön szinte ugyanazokkal a jogokkal fog rendelkezni, mint egy rendőr, a kénye kedve szerint bánhat azokkal a két lábon járó hulladékokkal.

Shrek: - De hát Ön is két lábon jár nem?

IK: - Igen, csak nekem van két Mercedes-em,  egy 3 milliós Rolex órám és a feleségem épp most érettségizett. Szóval mondjuk úgy, nem, nem két lábon járok.

Shrek: - De én nem igazán vagyok gonosz az emberekkel…

IK: - Ez nem gonoszság, hanem BIZTONSÁG VÉDELEM. Ha mi nem lennénk, elszabadulna a pokol és dühös nácik dobálóznának külföldi fellépőkre húggyal. Meg nyüzüge fiatalok ezrei rohannának bele fejjel a biztonságiak öklébe.

Shrek: - Biztos, hogy ez…

Az In-Kalos pali szája habzani kezd, szemei vérvörösre váltanak és feláll a helyéről…

IK: - HA MI NEM LENNÉNK, ÁRTATLAN TINÉDZSEREK EZREI HALNÁNAK BELE FÜLMÉRGEZÉSBE A TÚL HANGOS ZENÉTŐL! HA MI NEM LENNÉNK, A DJ ÉS MÁS FELLÉPŐK NEM LENNÉNEK TISZTÁBAN ETNIKAI HOVATARTOZÁSUKKAL! HA MI NEM LENNÉNK, NEM TUDHATNÁ MEG FIATAL FIÚK SZÁZAI, HOGY VALÓJÁBAN MELEGEK, ÉS NEM KAPHATNANAK EGY EGÉSZSÉGES ATYAI POFONT ÉRTE!!!

Shrek: - Azt hiszem én megyek, nem biztos, hogy ez jó…

IK: - MENJEN CSAK, DE FIGYELMEZTETEM, AZ AJTÓBAN IS A MI EMBEREINK ÁLLNAK! VIGYÁZZON, NEHOGY HANGOSAN HALLGASSA AZ iPODJÁT, MERT KITÉPIK A GERINCÉT ÉS LENYOMJÁK A TORKÁN! MAGA BÜDÖS, MOCSÁRLAKÓ, ZSIDÓ FÉREG!

Shrek elhagyja a termet és odalép hozzá egy rá megszólalásig hasonlító, de fehérbőrű egyén.

Biztonsági5: - Mit csinálsz itt bazmeg?

Shrek: - Az állásinterjúra jöttem.

Biztonsági5: - Papírod van róla?

Shrek: - Hát nincs, mert azt odaadtam mikor bemen…

Ekkor a nagy darab fehér ogre egy óriásit lekevert szegény kis Shreknek, aki eszméletlenül terült el a folyosó hideg kövén…

Biztonsági5: - Ezzel a zsidó trükkel nem versz át, öcsi.

 

1 komment

Címkék: fesztivál sziget security in kal

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr172228487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Defoe Nuham 2010.08.18. 10:35:53

Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreálisan nagy a szókincse a felvételizőknek és a főnöknek is.
Ettől függetlenül jó!
süti beállítások módosítása