HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

Magyar Expendables

2010.10.19. 00:47 sparkie

Óriási siker övezi az Egyesült Államokban a nemrégen bemutatott Expendables című mozifilmet, amelyben olyan letünt kor színészei szerepelnek, mint Stallone, Dolph Lundgren vagy Jet Li. Kishazánk sem akar nagyon lemaradni, ezért az átkos legendái összeültek, hogy megismételjék, amit senkisem sem ismételne meg…

 

Gálvölgyi János: - Kedves Barátaim! Mint bizonyára tudjátok, Amerikában ismét divatba jött a köznépileg lenézett színészek reaktiválása. Remélem tudjátok, hogy ez miért fontos?

Kern András: - Ötvös Csöpi reboot?

Gálvölgyi: - Andriskám, talán lehetnél kicsit több tisztelettel a Bujtor Pista emléke felé…

Bajor Imre: - Jól van, de akkor mondjad már Jani, elolvad a jég a whiskymben.

Gálvölgyi: - Mit szólnátok egy közös filmhez? Nagyjából lemásolnánk az Expendables-t, de persze adnánk neki egy jó kis magyaros ízt.

Bajor: - Pálinkáról nem volt szó.

Kern: - Én nem igazán iszom pálinkát, de azt hiszem elfogtunk egy levelet…

Gálvölgyi: - Mi lennénk a magyaros íz, hogy a jóisten rúgja meg! Andris, tedd már le azt az átkozott papírt, a ’86-os ki mit tud óta senki sem röhög már rajta.

Hernádi Judit: - Az a baj, hogy rajtunk sem…

Kern: - Na és a HetiHetes?

Bajor: - Ugyanmár, évek óta csak a Hajós meg a Steve miatt nézik.

Hernádi: - Pucikám talán kevesebbet kellene másnaposan forgatásra járni és mondjuk néha bele is szólni a műsorba. A fókázós poénodat pedig lassan nyugdíjazhatnád.

Bajor: - Az egyetlen humoros jelenetem…

Gálvölgyi: - Kuss legyen már. Térjünk rá a film ötletére. Adva vagyok én, az Andris, Imi meg a Juci.

Kern: - Előre szólok, hogy nem fogom megtanulni a szöveget…

Bajor: - Én pedig whiskyt kérek majd az öltözőmbe…

Hernádi: - Csak is előre fizetett gázsiról lehet szó…

Gálvölgyi: - Természetesen. Na már most, Sas Tamás rendezi a filmet, szóval szaftos állami támogatásról beszélünk itt. Forgatási helyszínek?

Kern: - Bora Bora.

Bajor: - Skócia vagy Írország.

Hernádi: - New York vagy Párizs.

Gálvölgyi: - Oké, ezzel is megvolnánk. Miről szóljon a film?

Bajor: - Hát miről szól az amit koppintunk?

Gálvölgyi nagy zavarában felcsapja a laptopját és vadul kattintgatni kezd…

Gálvölgyi: - Bassza már meg ezt a vacak szart, mennyivel szebb volt mikor ilyen esetben elég volt csak elkérni a forgatókönyvet…de régen volt az…

Hernádi: - Régen…

Bajor: - Bizony régen…

Kern: - Mi is volt régen?

Gálvölgyi: - Na, meg van. Hűha, ez egy akciófilm.

Kern: - Akkor én kiszálltam.

Bajor: - Tudod Janikám a hátam…

Gálvölgyi: - Csitt legyen! Nem kötelező nekünk rohangászni, mi majd a nagydumás karakterek leszünk.

Kern: - Én szivesebben játszanék valamilyen cégvezetőt vagy producert.

Bajor: - Rocksztár, rocksztár foglalt már? Vagy valamilyen el nem ismert művész?

Gálvölgyi: - Jó, én Benny Hill leszek vagy inkább Othello. Juci drága?

Hernádi: - Én nem is tudom.

Bajor: - Nyugi, téged akarunk majd mind megdugni.

Kern: - Kezd igazán testhezálló lenni ez a szerep, el is kaptam egy levelet…

Gálvölgyi: - Dugd már fel magadnak az átkozott leveledet Andris, inkább találj ki valamilyen cselekményt.

Hernádi: - Nem kellene ehhez valami forgatókönyvíró vagy mi?

Tücsökciripelés.

Kern: - Nem tudom miről beszélsz.

Bajor: - Legyen az, hogy a Jani, az Andris meg én iszogatunk egy lepukkant kocsmában - ahol a Reviczky a csapos – és egyszer csak bejön egy bombanő. Én erre rendelek még egy kör whiskyt.

Kern: - Én pedig felvetem, hogy mi lenne ha írnánk neki egy levelet…

Gálvölgyi: - Amiben felvetjük, hogy nincs-e kedve valamelyikünk társaságához…

Hernádi: - De ekkor kezdődnek a bonyodalmak, mert a nőn jegygyűrű van…

Bajor: - Amit mi le is szarunk és rendelünk egy kör whiskyt.

Gálvölgyi: - Na, akkor meg is van az első bonyodalom! Ez remek, már csak egy jó befejezés kell és kész vagyunk!

Hernádi: - Várjá’ má’! És ki lesz majd az én kis férjem? Valamelyik Ivánt szivesen látnám! (a művésznő itt bizonyára Kamarás és Fenyő Ivánra gondolt – a szerk.)

Gálvölgyi: - A Farkasházy.

Bajor: - Na ne bassz már Jani, a Teddy nem is színész!

Kern: - Te sem vagy humorista még is a humor nagyágyúi közé ülsz hétről-hétre.

Bajor: - Kibasztak, nem hallottad?

Kern: - Nem mondod? És akkor engem sem hívnak?

Bajor: - Eddig se hívott senki, jöttél magadtól.

Hernádi: - Fiúk siessünk, mert 7-től fodrászom van. Mi legyen a befejezés?

Kern: - Mittomén, klónozzuk a Jucit merthogy valójában van három ikertesója és mindenki jól jár.

Bajor: - Az utolsó jelenet játszódhatna ugyanabban a kocsmában, és mielőtt leúszik a kép én rendelek whiskyt.

Gálvölgyi: - Tudod mit Imi baszdmeg, esküszöm téged whiskyvel fizetünk ki.

Bajor: - Jó, de a gázsit előre kérem.

Szólj hozzá!

Címkék: bajor imre hernádi judit heti hetes hetihetes gálvölgyi jános kern andrás expendables

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr862382569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása