HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

A magyarság teremtése

2010.09.13. 15:47 sparkie

 Isten teremtőset játszik a menyországban egy nagy doboz LEGO-val, amikor megérkezik az egyik titkára…

Titkár: - Elnézését kérem Isten úr…

Isten: - Maradjunk kérem az Úristen megszólításnál.

Titkár: - Jaj, elnézést. Szóval amiatt keresem Önt, hogy a ‘Teremtés’ fantázianevű projektünkön találtunk egy hibát.

Isten: - Mi lenne az?

Titkár: - A Kárpát-medence még mindig lakatlan.

Isten: - Elfogytak a LEGO-im.

Titkár: - Értem én, de nagy hiba lenne egy ilyen szép területet nem megtölteni egy emberfajjal.

Isten: - Hm, mondd valamit. Küldjünk oda pár oroszt.

Titkár: - Ááá, szerintem nekik lesz így is elég dolguk benépesíteni a saját területüket. Nem hinném, hogy érdekelné őket ez a rész.

Isten: - Tatárok?

Titkár: - Azok képtelenek megmaradni a seggükön, ha arra is járnak majd, kizárt dolog, hogy hosszabb ideig maradnának.

Isten: - Törökök?

Titkár: - Kizárólag vendégségbe uram. A nekik kiosztott földdel se fognak rendesen boldogulni.

Isten: - Németek?

Titkár: - Rájuk később még nagy feladatok várhatnak. Maximum fürdésre fogják használni ezt a medencét.

Isten: - Na jó, nézzük milyen LEGO-m maradt még. Áh, van itt még egy csomó maradék figura darab, a környékbeli népektől. Szerintem összetudok belőlük dobni még egy népcsoportra.

Titkár: - Nem lesz így túlságosan sokszínű ez a terület Úristen?

Isten: - Ne is haragudjon titkár, de Afrikánál is ez volt a gondja, és végül mindet a Star Wars-os Darth Vader kollekcióból oldottuk meg.

Titkár: - Elnézést…

Isten: - Semmi gond. Viszont így kiszámíthatlan lesz a jellemük.

Titkár: - Hát igen, ennyi népet egybegyúrni nagy kockázatokkal jár. A leendő politikusok miatt nem lenne ajánlatos bedobni pár LEGO City-s karaktert?

Isten: - Sajnos azok a Nyugat megalkotásakor elfogytak. Ellenben maradt egy csomó kalózos fej. Ez is megteszi.

Titkár: - Nem biztos, hogy ez…

Isten: - Óóó, és itt egy csomó ősemberes figura is. Na, meg is találtam a rendvédelmi szervek megalkotásához szükséges alapanyagokat.

Titkár: - Uramisten…

Isten: - Tessék?

Titkár: - Ja nem, semmi, nem magához szóltam…

Isten: - Lássuk csak mi kell még…

Titkár: - Esetleg egy erős hadsereg nem ártna erre területre. Végülis Európa ütközőpontja lehet egyszer.

Isten: - Hát, a lovagi harcos legókat már elhasználtam a briteknél, amerikaiaknél és a németeknél.

Titkár: - Meg az olaszoknál. De ők valamiért csak udvaribolondokat kaptak.

Isten: - Annyira tetszik az a kis csizmácska ott délen…

Titkár: Jaj…esetleg elférne itt egy-kát Technics LEGO még…

Isten: - Mindet Japánba raktam, sajnálom. De van még egy csomó Duplo! Jó lesz ez ide.

Titkár: - De a Duplo-s elemek nem illeszkednek a LEGO-sokkal.

Isten: - Jaj már, hát megoldják majd valahogy. Ó, nézd már, találtam egy csomó vízalatti, Aquazone elemet.

Titkár: - De hát itt nincs nagyon tenger…

Isten: - Tök mindegy, majd valahogy csak hasznosítják a sportban.

Titkár: - Ezt mondta uram, a focis LEGO-ra is, csak azt felejtette el, hogy ott egy helyben állnak a játékosok és úgy rúgnak!

Isten: - Csak megtanulnak futni.

Titkár: - Úristen, ez így nem igazán fog működni. Ezzel alkotunk egy népet, amely egész történelme során arra lesz kárhoztatva, hogy túlélje saját magát.

Isten: - Jó jó, bedobtam még pár LEGO Scala lovat, ezt a kiadást úgyis lányoknak gyártják, de senki sem szereti.

Titkár: - De mért hátrafelé néznek a lovasok rajta?!

Isten: - Nem mondták még önnek, hogy ne avatkozzon bele Isten dolgába?

 

Szólj hozzá!

Címkék: isten magyarság magyarok kárpát medence teremtése

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr622293050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása