HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

Dr. Szalai Annamária rendel

2011.01.04. 18:08 sparkie

Kigyózó sorok állnak Dr. Szalai Annamária pszichológus, népgyógyító, kineziológus, terapeuta és táltos rendelőjének várótermében, hogy mentális és egészségügyi problémáikra megoldást találjanak. Belép az első páciens…

Páciens1: - Keziccsókolom doktornő.

Szalai Annamária: - Szebb jövőt, kérem foglaljon helyet. Mi a panasza?

Páciens1: - Gyermekem agresszív viselkedéséről szeretnék önnel beszélni.

SZA: - Hallgatom.

Páciens1: - Szóval utóbbi időben meglehetősen ingerülten viselkedik, verekszik, kábszerezik és mindenféle kis stiklijei vannak.

SZA: - Szomorúan hallom. Milyen társaságban mozog a gyermek?

Páciens1: - Hát leginkább semmilyenben, főleg otthon van és a neten lóg.

SZA: - Értem. Milyen zenét hallgat?

Páciens1: - Nem értek én már ehhez, de nagyon szereti a Tilos rádiót, azon belül is valami Nestea-t hallgat.

SZA: - Ice-T. Igen, ő egy meglehetősen destruktív elem a gyereknevelés rögös útján. Soviniszta, erőszakos szövegei nem tesznek jót a fejlődő gyermekek lelkének.

Páciens1: - Hát azt nem tudom, mert se én, sem Marcika nem beszél angolul. Németes a suliban.

SZA: - Az nem jelent semmit, én sem tudok angolul még is kedvem lenne egy jó csík kokóhoz akárhányszor meghallom Ice-T a rádióban.

Páciens1: - Jaj Istenem, ilyen súlyos? Mit tanácsol?

SZA: - Felírok a gyermekének napi 2 óra Bumerángot a Sláger Rádión illetve lefekvés adjon neki Apostol-t vagy Korált.

Páciens1: - Jaj köszönöm doktornő, viszontlátásra!

Az első páciens kimegy, és rögtön jön helyette egy másik.

Páciens2: - Tiszteletem! Súlyos gondjaim vannak.

SZA: - Meséljen.

Páciens2: - A szememre kellene valami gyógymód. Azt hiszem tönkrement és nagyon nehezen megy az olvasás.

SZA: - Mi történt?

Páciens2: - Nem rég szörfözgettem az interneten és rábukkantam egy bizonyos Tótha W. blogjára.

SZA: - Ajjaj.

Páciens2: - Azóta súlyos látási zavaraim vannak.

SZA: - Értem. A w.blog.hu bizony rendkívül erős ultraviola sugarakat bocsát ki ami rendkívül káros az emberek szervezetére. Nem beszélve, hogy rossz hatással van a vérnyomásra. Régóta küzdünk, hogy Tótha W.-t is felvegyék a tiltott szerek közé, ahogy a mefedronnal is tettük.

Páciens2: - Igen igen, a vérem is nagyon nyom manapság!

SZA: - Ne féljen, nézzen sok Csintalan Sándort a Hír TV-n és pikkpakk jobban lesz. Csintalan úr látványa jótékony hatással van a szem kötőszöveteire.

Páciens2: - Oh, köszönöm, maga egy áldás! A viszontlátásra!

Ő is elhagyja a szobát, csak azért, hogy egy másik páciens jöjjön a helyére.

Páciens3: - Üdvözlöm.

SZA: - Hallgatom.

Páciens3: - Azt hiszem Alzheimer-kórom van.

SZA: - Na ne mondja. Mióta gyanakszik erre?

Páciens3: - Hát, múlt héten elfelejtettem befizetni a kábel tévét és kikapcsolták. Azóta csak három csatornám van.

SZA: - És?

Páciens3: - Láttam a ValóVilágot.

SZA: - Csakugyan?

Páciens3: - Igen, és 35 másodperc után hirtelen erős fájdalmat éreztem a tarkómnál, majd szerintem kaptam egy kisebb agyvérzést. Azóta csak nehezen megy a beszéd és a tévékapcsolót is alig bírom megemelni.

SZA: - Szerintem maga szimulál.

Páciens3: - Tessék?

SZA: - Nézze, a kimutatások alapján az ilyen műsorok pont, hogy serkentő hatással vannak az agyműködésre illetve aktivizálják a job agyfélteke művészi látásmódért felelős receptorát.

Páciens3: - Szóval?

SZA: - Szóval üljön csak le esténként a RTL elé és nyugodtan kapcsolja ki az agyát.

Páciens3: - Azt még is hogyan?!

SZA: - Felírok önnek heti egy Story Magazint illetve vegyen naponta Bors-ot vagy Blikket.

Páciens3: - Nem tűnik túl humánusnak ez az eljárás…

SZA: - Akkor olvasson Popper Pétert, ameddig még legális.

Páciens3: - Ööö…jó. Akkor én mentem.

SZA: - Szívesen.

A páciens zavarodottan lép ki az ajtón és csukja be maga után. Dr. Szalai nagyot sóhajt és kezébe vesz egy újságot.

SZA: - Jaj, de lefáraszt ez a sok beteg, itt az ideje egy kis kikapcsolódásnak.

És olvasni kezdi az Élet és Irodalmat…

Szólj hozzá!

Címkék: médiatörvény tilos rádió ice t szalai annamária

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr712560521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása