HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

The Ramones

2010.08.10. 14:44 sparkie

 Egy koszos new york-i klub bejáratánál…

Dee Dee: - Hé haver, van egy cigid?

Johnny: - Nincs bazmeg, de találtam egy dekket, felezünk?

Dee Dee: - Simán. Jó a gatyád.

Johnny: - Kösz. Anyámtól loptam, kicsit szorítja a golyóim. Nem zenélsz véletlenül?

Dee Dee:  - De, ritmusgitározom.

Johnny:  - Anyám, nem akarsz nálunk basszerozni?

Dee Dee: - Van bandád?

Johnny: - Hát igazából eddig csak én vagyok benne, mert kellene…

Ebben a pillanatban egy másik női gatyás alak zuhan ki az ajtón. Rókázik egy elementárisat, majd feltápászkodik.

Joey: -Van cigitek?

Johnny: - Nem, mi is ezt a dekket szívjuk, kérsz?

Joey: - Jó, hogy. Ti zenészek vagytok?

Dee Dee: - Olyasmik.

Joey: - Nem kell nektek egy énekes?

Johnny: - De. Nem akarsz nálunk dobolni?

Joey: - Simán.

És ebben a szent pillanatban megalakult minden idők legjobb punk bandája. Kicsivel később a próbateremben…

Dee Dee: - Halljátok baszki, nem tudok egyszerre basszerozni is meg énekelni.

Joey: - Talán, mert gitáros vagy.

Johnny: - Kussolj már Joey, te meg énekes vagy, még is itt vered azt a szart mögöttem.

Tommy (a zenekar menedzsere): - Mi lenne, ha Joey énekelne?

Dee Dee: - Mi lenne, ha nem basszeroznom kéne?

Joey: - Ssss, jó az neked.

Johnny: - Ez nagyszerű ötlet Tommy, erre még nem is gondoltunk!

Pár próbával később…

Joey: - A kurva életbe, nem tudok egyszerre dobolni, meg énekelni is!

Dee Dee: - Igen, erre gondolhattunk volna…

Johnny: -Jól van Joey, előjöhetsz a dobok mögül. Keresünk valaki mást oda.

Dee Dee: - A recepciós csaj elég jól néz ki. Ő?

Johnny: - Á, sz’tem nincs ütemérzéke.

Tommy (továbbra is a menedzser) : - Mi lenne, ha tartanátok meghallgatásokat?

Joey: - Jó, de addig, hogy próbálunk?

Tommy: - Azt még én is lejátszom, amit te.

A meghallgatások után…

Joey: - Te figyi már Tommy, annyira megszoktunk téged, nem akarsz beszállni a bandába?

Tommy: - Cigitek van?

Dee Dee: - Lesz. Ragasztót?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr162212401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása