HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

Oasis

2010.08.08. 22:22 sparkie

 Két suttyó manchesteri terpeszkedik, egy külvárosi kocsma teraszán.

 

Liam: - Olvastad baszki, hogy kit igazolunk?

Noel: - Olvastam bazmeg, totál ki vagyok. Ez az arab seggfej azt hiszi, hogy bármit megtehet, mert csomó pénze van.

Liam: - Bezzeg mi akkor is megtettünk bármit, mikor még bicikliket loptunk a suli udvarról.

Noel: - Már bocs, de TE loptál bringákat, én csajokat szopattam.

Liam: - Igen baszki, mivel valamiből kikellett érted fizetni az óvadékot, te rohadék.

Noel: - Ki nem szarja le, egy nagy fasz vagy.

Liam: - Én vagyok a fasz? Én voltam az, aki szó nélkül elrepült házat venni San Franciscóba, miközben L.A.-ben turnéztunk?!

Noel: - Le is szarom bazmeg, köcsög amcsi közönség sose fog megérteni.

Liam: - De azért a kurva öcsédnek szólhattál volna!

Noel köpött egy jóízűt Liam lába mellé.

Liam: - Beszarok rajtad.

Noel: - Ez a rock and roll.

Liam: - Milyen rock and roll?! A számaink 97%-a összeölelkezős, együttdalolós, kocsmadal!

Noel: - Csak nem érted meg.

Liam: - Mi az, hogy nem értem meg?! ’93 óta együtt játszunk basszad meg.

Noel: - Nem sokáig.

Liam: - Jaj már megint kezded. Most épp mi a fasz bajod van? Nem hosszabítják meg Alex szerződését?

Noel: - Pofánbaszlak.

Liam: - Basszál, de előtte adjál cigit.

Noel:  - Nincs.

Liam: - Faszt nincs te smucig geci.

Noel dzsekije zsebébe nyúl, a dobozt nem elővéve, kiszed egy szálat és Liamhez pöcköli.

Liam: - Kösz.

Noel: - Nem szivesen.

Liam: -Bárcsak apánk tarkón baszott volna egy söröshordóval mikor megszülettél.

Noel: -Veled ezt meg is csinálta. Azért vagy ilyen fos zeneszerző.

Liam: -Hát a kurva anyád.

Noel: - A tied.

Liam: - Te meg egy röhejes gitáros vagy. A bal herém is lefogja azt amit te.

Noel: - És? Ettől még ugyanúgy szopkodnak a backstage-ben.

Liam: - Mert engem nem.

Noel: - Dehogynem, be is csúszott neked egy gyerek így.

Liam: - Na dögölj meg.

Noel: - Mi az? Bánt, hogy az első szülött gyereked anyja szült egyet annak a drogos, korcs Pete Dohertynek is?

Liam: - Nem t’om mi a faszt ugatsz, neked is két különböző nőtöl vannak a kölykeid.

Noel: - Mindig is engem utánoztál.

Liam: - Elég volt bazmeg. Rohadjál meg, én kilépek.

Noel: - Egy nagy faszt, én lépek ki!

Liam: - Aki előbb megissza húzóra ezt a korsó sört, az lép ki.

2009 augusztusában Noel Gallagher, egy megható levélben (ami tartalmazta, hogy az egész Oasis mekkora fos) közölte, hogy kilép a zenekarból, örökre.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr892208312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása