HTML

Elképzelt Beszélgetések

Friss topikok

  • Zaga: kissé beteg, de vicces (2010.11.23. 18:42) Threesome
  • tomcse: Na ezt bírtam, az előzők picit nekem erőltetettnek tűntek, de ez frappáns és fain. keep up the goo... (2010.09.14. 19:41) SP és Fluor
  • rekarte: Jó, én rajongó lettem. :D (2010.09.08. 19:24) Az új Milan csatársor - Robinho és Ibrahimovic
  • Mr. Defoe Nuham: Majdnem teljesen jó! De több hangsúlyt kellett volna fektetned a nonfiguratív tetkókra, és szürreá... (2010.08.18. 10:35) In-Kal Security
  • emmface: :) Nagy vagy :D (2010.08.15. 17:33) DJ Szövetség

Linkblog

Bob Marley

2010.08.09. 00:41 sparkie

 Orvos: - Jó napot Mr Marley, mi a mai panasza?

Bob Marley: - Másfél indiait kérnék és 3 white widow-t.

Orvos:  - Mr Marley, én Dr. Phillips vagyok.

Bob Marley: - Olyan nem kell, múltkor is kurvára lehúztál vele.

Orvos: - Hahó. Robert, itt az orvosa beszél! Jesszusom, lát maga egyáltalán?

Bob: - Tudja hogy van a dal. ‘Smoke two joints in the morning…öööö…smoke two joints… when I go to the doctor?’.

Orvos: - Talán ‘Smoke two joints at night’, Mr Marley.

Bob: - Na, hát este van nem?

Orvos: - Délután 3 óra van.

Bob: - Jah rastafari, mit keresek én fent ilyen korán?

Orvos: - Hozzám jött, valószínűleg valami egészségügyi problémája lehet. Nagyon sánított a bejövetelkor.

Bob: - Ööö…Ja, igen! Valamelyik fekete testvérem megrúgott foci közben.

Orvos: - Melyik lába fáj?

Bob: - Hát valamelyik, nincs olyan sok, hogy ne találja ki.

Orvos: - Jól van vegye le a cipőjét.

Bob nehézkesen  legyűrte magáról a munkáscipőjét.

Orvos: - Azt a kurva élet Robert, mindjárt idehányok. Mikor mosott utoljára lábat?

Bob: - A hajamat legalább 16 éve nem.

Orvos: - A lábát kérdeztem.

Bob: - Mimet?

Orvos: - Mindegy. Te jó ég, itt rúgták meg?

Bob: - Nem, Momma Fatima házának az udvarán.

Orvos: - Nem úgy, hanem hogy itt a lábujján? Hiányzik róla a köröm!

Bob: - Nekem ugyan nem.

Orvos: - Atya világ, ez mikor történt?

Bob: - Valamikor a karácsonyi koncert előtt.

Orvos: - De hát május van!!! Ez a seb régóta elfertőzödött. Te szentséges úristen, ugye tudja, hogy itt drasztikus beavatkozásra lesz szükség?

Bob: - Kihagynám a beöntést, köszönöm.

Orvos: - A jó ég áldja meg, le kell amputálnunk a lábát!

Bob: - Nem vágsz le te itt semmit, fehér ördög.

Orvos: - Ez esetben figyelmeztetnem kell, hogy körülbelül 320% az esélye annak, hogy súlyos bőrrákja lesz.

Bob: - Én a tetveimmel is tökéletes harmóniában élek, nem hinném, hogy a rákokkal nem jövök ki.

Orvos: - Maga meg fog halni, érti?

Bob: - Miért, maga nem?

Orvos: - Én is, csak én nem a jövő héten! Nem akarja hívni a gyerekeit?

Bob: - Fizeti a telefonszámlát?

Orvos: -Rendben van, Mr Marley, legalább annyit tegyen meg nekem, hogy kiváltja ezt a gyógyszertárban.

Bob: - Még mindig nem kaptam meg a füvem.

Orvos: - Tudja mit? Itt van magának egy jó adag, génkezelt Acapulco Gold, ettől legalább a fájdalmat nem fogja érezni a halálos ágyán.

Bob: - Köszönöm testvérem, a béke galambja szálljon a szívedre!

És Bob lassan kikecmereg az ajtón, majd távozik.

Orvos: - A jó ég bassza meg, Mr Marley, Mr Marley! Itt hagyta a cipőjét!

Szólj hozzá!

Címkék: bob marley

A bejegyzés trackback címe:

https://elkepzeltbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr872208527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása